SME NA 2 %, TREBA PRIDAŤ V SPÁJANÍ „Určite to nie je prepadák a dá sa to nazvať slušným výkopom,“ hovorí šéf agentúry a socioló…

SME NA 2 %, TREBA PRIDAŤ V SPÁJANÍ

„Určite to nie je prepadák a dá sa to nazvať slušným výkopom,“ hovorí šéf agentúry a sociológ Martin Slosiarik.

Aj keď sa o Dzurindovom projekte hovorí už minimálne rok a médiá o jeho stretnutiach s politikmi pomerne často informovali, značka Modrá koalícia je pre voličov nová. Preferencie budú pravdepodobne rásť, do akej výšky však bude závisieť od marketingu a úspechu v zjednocovaní stredopravých a stredových strán, čo je Dzurindov hlavný politický cieľ.

„Percentá zodpovedajú stavu, v akom sa tan projekt nachádza,“ vysvetľuje Slosiarik to, že strana stále neoznámila, kto ju do volieb povedie a aké ďalšie subjekty do nej vstúpia.

https://domov.sme.sk/c/23131821/prieskum-politickych-stran-februar-focus-2023.html

Autor správy, foto a správu publikoval SPOLU – občianska demokracia on Facebook Zdroj Read More

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Generated by Feedzy