MESTSKÝ ÚRAD OD 1. FEBRUÁRA ZAVÁDZA JEDNOTNÉ ÚRADNÉ HODINY Všetky pracoviská klientskeho centra na prízemí úradu vrátane poda…
MESTSKÝ ÚRAD OD 1. FEBRUÁRA ZAVÁDZA JEDNOTNÉ ÚRADNÉ HODINY
Všetky pracoviská klientskeho centra na prízemí úradu vrátane podateľne a pokladne budú verejnosti k dispozícii päť dní v týždni. Novinkou sú zjednotené úradné hodiny v pondelok, v stredu a v piatok, ktoré budú mať po novom aj odbory mestského úradu a tiež matrika a ohlasovňa pobytov.
Zavádzajú sa zároveň aj dva spoločné nestránkové dni v utorok a vo štvrtok, počas ktorých budú môcť pracovníci úradu efektívnejšie spracovávať a vybavovať požiadavky občanov.
Prednostka MsÚ Katarína Koncošová vysvetľuje, prečo sú nestránkové dni dôležité na zabezpečenie hladkého chodu vybavovania úradných záležitostí: „Zavedením dvoch nestránkových dní chceme zlepšiť služby pre našich občanov tým, že naši odborní pracovníci budú mať priestor na sústredenie a nerušenú prácu. Tá je dôležitá na poskytovanie rýchlejších a efektívnejších služby s dôrazom na spokojnosť každého klienta. Občanov totiž vybavujeme nielen osobne, ale spracovávame aj ich požiadavky, ktoré nám prichádzajú e-mailom, poštou, elektronicky či telefonicky.“
Prečítajte si viac: https://www.trnava.sk/sk/aktualita/mestsky-urad-od-februara-zjednocuje-uradne-hodiny-na-svojich-pracoviskach
Autor správy, foto a správu publikoval Mesto Trnava on Facebook Zdroj Read More